zondag

Sorry, sorry, sorry dat het zo lang geduurd heeft voor weer iets schrijf. Heb het gewoon ontzettend druk gehad op het werk en ben thuis ook met van alles bezig geweest.

Ik heb in september het idee gekregen om dit jaar eens zelf kerstkadotjes te gaan maken. Helaas ging hier veel meer tijd in zitten dan ik zelf voor mogelijk had gehouden maar ........ het is gelukt.

Ik ben helaas in het bezit van een man die sigaren rookt. Gelukkig voor mij zitten deze in een kistje. Ik heb er dan ook tientallen en vond dat ik daar eens iets mee moest doen. Ik heb ze dus gebruikt om iets te maken voor kerst, en wel theedoosjes. Nu zie ik jullie al denken hoe kan je een sigarendoos nou omtoveren in een theedoos. Heel eenvoudig. Je neemt wat verf, papier, bloemetjes en weet ik wat voor knutselmateriaal nog meer, en je gaat aan de slag.

Hieronder zie je het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten