donderdag

Oooohhhh er is zoveel op het grote wereldwijde net te bekijken. Zo veel site's en blogs dat ik er soms dagenlang mee bezig ben. Heb zoveel leuke en mooie dingen gezien. Gelukkig zijn er een hele boel lieve mensen die van sommige dingen lesjes schrijven. Ik leer zo veel en doe zo veel ideeen op dat ik soms voor knutselen geen tijd heb. hahaha.

Ik heb toch nog tijd gevonden om een paar dingen te maken.

Dit zijn twee hangers die ik heb gemaakt voor de juffen van de kinderen. Voor de vakantie. Ik heb ze gevuld met chocolade staven.


Dit is een mandje die ik heb gemaakt. Heb hiervoor mijn nestabilities gebruikt. Weet nog niet voor wie maar dat komt vast wel goed.

1 opmerking:

  1. Wat een enorm leuke hangers heb je voor de juffen gemaakt. En volgens mij valt alles waar je chocola in stopt in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen